Clover busrahayati surahi ve bardakla icmeyi ben de unutuyorum.sana tavsiyem kendine sise su al ve yanında gezdir.hatta ben evin cesitli yerlerine koyuyorum ki gordukce iciyim🙂)
ceylan119 busrahayati bende hiç içemiyorum susuzluktan dudaklarım bir tuaf oldu yüzümün rengi attı 🤔🤔 napcam bilmiyorum bebeğime cok zarar verir mi 10+5. Bu aralar düşecek korkusu sardı içimi nedense çok korkuyorum bişey olacak diye bebeğime 😏😏
humaninannesi61 ceylan119 Aklına öyle şeyler getirme canım Allah korusun. Ama su çok önemli hem bebeğinin büyümesinde hemde içerideki sıvının azalmamasında. Kendini malesef zorlamak zorundasın. Turşu falan ye. Susatacak şeylerden azar azar ye. Böylelikle içmiş olursun...😌
atesinannesi ceylan119 canim o aralar su içmen cok onemli ilerleyen zamanda suyu az olabilir o yuzden icebildiginiz kadar icin
MelekBK Ben de birkaç gün su içince mide bulantısı olduğu korkudan icemedim 😞 ama oturduğun yere yanına şişe bardak falan koymanın faydası oluyor bir sey yemek istediğimde önce su içiyorum gördükçe aklıma geliyor