Dün gece uykumdan uyandıracak şiddetle başlayan, uyutmadan sabahı sabah ettiren ve hala devam eden, adet sancısı çarpı on belki yirmi nasıl tarif edeceğimi bilemediğim, ne oturabildiğim ne kalkabildiğim ne doğrulabildiğim bir sancı ki of! Yalancı sancı bu mu? Kontrolden geldim şimdi, kafa kanala yerleşmiş ama hiç açılmam yok, nstde sancım çıktı ama doğum sancısı değil dedi doktorum, başıma bu geldi diye anlattığımda normal olduğunu söyledi. Hazırlanıyor vücudun dedi. Bunlarda okeyim, ama Allah için yaşayıp da bi hal çare bulabilen var mı ne yapabilirim daha acısız atlatmak için? Ağlıyorum artık saplanınca o derece canım yanıyor..