Glsh2597 Kizlar hiç kilo almadım 22 haftalık gebeyim normal mi doktor almam gerektiğini söyledi artık sizler ne durumdasınız
Sfnur Glsh2597 ben bu haftdan sonra 3 kilo aldım haftada bir kilo hizlmi gittim bilmiyorum moralim asirii bozukk kiloyu aşırı takıyorum 26 haftadyim simdi daha önümde çok uzun zaman var
Glsh2597 Nry0682 doktorum ve etrafımda ki herkes çok zsyfimsin bebeğin beslenemeyecek diyorlar şuan anneden ihtiyaç duymuyor bebek ama büyüdükçe gelişimi geriler dedi doktor 😐
aysnozkn2 Bende 20. Haftamdayım doktor artık bebek için almam gerektiğini söylüyor ama bulantılarım devam ediyor bir de oğlum var aşırı hareketli
Glsh2597 Senayyalcin İnşallah öyle olur benimde etrafta ki herkes çok xsyifsin nasıl almadın diyor çok korkuyorum rahatlattiniz beni teşekürler😊
Denizcyc Glsh2597 normal canım 22 haftalık oldum ben de bir kilo almıştım onu da vermişim. Doktor hiçbir sorun demedi her şey yolunda. Hatta bebeğim biraz tombiş. Doktor söyledi.
Burcu4135 Glsh2597 kilo alsan cok kilo aldın bebegine yememissin kendine yemişsin derler, kilo almazsın benegin beslenemez derler. Kimseye kulak asma ne güzel eger bebegin saglıklıysa kilo iyi bisey degil. 20.haftadan sonra kilo alıımı hızlanıyor diyorlar sencne sanslısın ki bu aya kadar almamıssın. Ben 17+2 deyim 3 kilo aldım korkuyorum keske senin gibi almasaydım.
Morvy Glsh2597 bende alamadım 21 haftalığız bugün geçen hafta cuma detaylıya gittim perinatolojiye söyledim sıkıntı olurmu diye sordum oda ne mutlu size dedi🙄 ama kendi doktoruma en son 16. Haftada gittim 1-2 haftaya onada gidicem bakalım onada söylerim o ne dicek. Ben hatta ilk haftalarda 1 kilo verdim verdiğimi bile geri alamadım hep sabit değişmez. Büyük ihtimalle biz kiloda veriyoruz çünkü bebeğin gramı var eşi var suyu var ama ben hala sabit 51,5 kiloyum hiç şaşmaz🙄
MerveCeren Glsh2597 bende 19+5 deyim 500gram aldım 😁 doktorum gayet iyi bebekte bir sorun yok dedi 2 hafta önce bakalım 2 gün sonra detaylıya gitcem ozaman ne der bilmiyorum ama bu haftalardan sonra alınıyor galiba tabi yinede dikkatli olmakta fayda var.
[silindi] Glsh2597 hayır canım alman şart değil demek ki düzenli besleniyorsun yediklerin bebeğe kilo yapıyor bu yüzden sen kilo almıyorsun bende hamileliğim boyunca sadece iki kilo aldım ve hemen verdim doğumdan sonra
PurpleTail Glsh2597 3-4 kg alımının olması gerekiyordu 22. Haftaya kadar. Düzenli besleniyormusunuz? Kuruyemiş, et, balık, tatlı patates, sebze ve meyve alımınız nasıl?
Danlacan Glsh2597 bebeğinin sağlığı yerindeyse bence şükret..ne oluyorsa bu haftalardan sonra oluyor zaten 😂bende hiç almıyorum diyordum 4 ayda sadece bir kilo almıştım 4 ayı geçince 10 kilo birden aldım 🥲🥲
Mom080 Glsh2597 bundan sonra hızlanıyor zaten kilo almanız bebeğinizin gelişimi iyiyse çoğu doktor bu durumu sorun olarak görmüyor aksine iyi bi durum
Ygmr15 Glsh2597 ben de bugün korkmaya başladim 22. Haftaya kadar yaklaşık 3 kilo aldim son bir ay sadece 700 gram almışım iki hafta önce hersey gayet normal görünüyordu yine korkmaya başladım umarım her sey yolundadir🤲🏻