Selmas57 hiç üzülme stres yapma bol dua et biliyorum demekle olmuyo ama stres herşeyi mafediyo rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah sanada benim ortada bişey yokken 2 gün hareketlerini hissetmedim sonra şüphelendim hemen doktora gittik kalbi durmuş normal doğum yaptım kordon dolanması dediler bize bende senin gibi hemen hamile kalmak istedim pskolojik olarak rahatlamam için 3 ay sonra dualarım sonucu hamile kaldım şuan 6 haftalığım seninde herşey gönlüne göre olur inşallah