kuzucumoglum hiç bi sorun yoktu canım, 6+2yjen kontrole gidecektim, sabah namazını kıldıktan sonra az kan geldi 5 dakika içinde çoğaldı, serum iğneyle durdu ama 6+5ken biri düşmüş, hiç görmedim düştüğünü. Bende 2 aya yakındır yatıyorum her hafta pruloton iğne vuruluyorum, sabah akşam fitil kullanıyorum.. 3 ayım dolarsa inşallah risk kalkacak.. Yarın gideceğim bakalım kanama alanı hâlâ var mı.