sevdasezgin55 canım bende 7+2 iken gittim doktor ekranda sadece atışını gösterdi sesi açmanın bebek için herhangi bir zararı olmasın diye. Size derinden geldiğini söylemiş doktor, her gebelik farklı olabiliyor mesela 5 haftalıkken gören de var 7 haftalıkken görmeyen de. O yüzden evham yapmayın bir sonraki kontrolde görürsünüz inşallah.