Gamzebydmr Sevgili anneler kızım 38 haftalık doğdu kilosu 3.200 doğdu ve 1 ayda 1.300 gr almış yani 4.500 normal mi
Omerhatice Gamzebydmr evet canim norml ilk baslarda ayda 1 kilo falan alınıyor sonra zamanla 500 gram vs. Diye düşüyor maşallah Rabbım korusun yavrunuzu😊
Reyhanselim Gamzebydmr ilk 3 ay fazla alırlar benim ilk çocuğumda 3800 doğdu ilk ayda 5200 olmuştu ikinci ayda 1 kilo üçüncü ayda 800 gram aldı sonrasında azalıyo git gide
Gamzebydmr Reyhanselim Benim de ilk bebeğim 3.830 doğdu ve dediginiz gibi ilk ayda 5 kiloya yaklaşmıştı 2.bebegimde 3.530 doğdu oda 5 kiloyu geçmişti ilk ayda 3.de böyle bakalım sağlıkları yerinde olsun da çok şükür