Merhaba 10+5 günlük hamileyim. Az önce sağlık ocağindan geldim daha. Başka bir şey için gitmistim ama aile hekimime bel ağrisini da sordum. Çok normal hatta daha da artacak ilerleyen zamanlarda da olacak. Sürekli bir büyüme, genişleme var dedi. Krem sorduk. Her şeyi sürmeyin dedi dikloron krem arada süeebilirsin dedi. Eğer riskli, kanamalı ya da başka bir durum yoksa normalmiş. 😊