Merhaba arkadaşlar hamile kalmadan önce saç kestirme hurafesine hep güler geçerdim. Şimdi hamileyim ve saçlarım inanılmaz uzadı bakımı kurutması yoruyor beni ama içimde de bi his garip şekilde kestiremiyorum ya küçücükte olsa doğruluk payı varmıdır diye biliyorum çok komik ama o içimdeki hisside atamıyorum