Bende öyleydim 12. Haftama kadar aralıksız kustum yaklaşık 5 kilo verdim hastaneye gidin mutlaka bir serum falan verirler rahatlatıyor kendi kendinizin doktoru olmalısınız 22. Haftamdayım hala ilaç kullanmadığım gün kusuyorum geceleri yatmadan 2 tane prilam atıyorum sabahlarında aç karna bir tane atıyorum atmayı unuttuğum gün kötü oluyorum hala