badecanisik ben daha doğum yapmadım ilk hamileliğim ama işte diyor ki sancı başlayınca onu suya koyuyormuşuz aslında okursa gebenin okuması daha iyimiş (meryem suresi, felak, nas, ayetel kürsi) belki bi iki yudum içilebilirmiş ama inanmak önemliymiş o açıldıkça açılma olurmus doğum bitince sudan cıkarılmalıymıs ki o kuruyup toparlandıkça rahim de toparlanırmış. Acaba aktarlarda var mıdır bende denemek istiyorum ama araştırmadım açıkçası her yerde var mı diye