arslnbsmrv 36 haftamdayım ben kilo alıyorum ama bebeğim hala aynı kiloda geçen hafta 35teyken yine doktor kilosu az gibi dedi 2500dü bu hafta yine 2550 hiç artmadı yemeğime dikkat ettim etkisi olmadı muz kaşar ceviz yedım süt içtim ona faydası olur diye ama hala aynı biliyorum kiloyu dert etmeyin diyolar ama insan ister istemez kafaya takıyor ne yapabilirim bir iki gündür de bel ağrım başladı bu kiloda zayıf doğmasından korkuyorum 😪
BTSG04 arslnbsmrv canım bu kadar takma kafana bende 36. Haftadayım ve dün bakıldı kilosu 2300 doktorum sende zayıfsın normal dedi. Normal mal boyum ve zayıf bir yapım var 5 kilo çocuk doğurmak bana mucize zaten 😁 bende zamanında 2500 doğmuşum gayette sağlıklı bir kadınım. Senin ve eşinin boy kilosuda çok etki ediyor. Gelişimi tamamlansın sağlığı yerinde olsun bu kadar takılma kiloya doğuncada alır
Bsmlh arslnbsmrv canım bende 36 haftamdayım 34 gittiğimde 35 gittiğim arası 100 gram yoktu doktorum dedıkı her zaman aynı alamaz bır sonraki 300 üstü olur korkma artı herkes ¾ kılo cocuk doğuracak kuralı yok saglıklı olsun 2500/3500 arası zaten normal olanı kafana bıle takma gelişim geriliği yoksa sen zaten mınyonsun dedi ilk bebegım mesela 1500 dogdu benım erkendı
Siboli arslnbsmrv karın baş çevresi nasıl ölçümlerde benimde kilosu az 2hafta geriden geliyor dedi doktor
ikiponcik_annesi arslnbsmrv seninle aynı dertten muzdaribim biliyomusun 😒 1 aydır aralıklı devam eden ishalim vardi bebek biraz zayıf dedi doktor ishale bağladı ama zayıf bi bebek olacak dedi üzüldüm bende çok dikkat ediyorum süt yoğurt ceviz muz sürekli tüketiyorum ama olmuyo demek ki sadece kendime alıyorum birazcık iyi olsun istiyorum ama yok olmuyo 🤦♀️
arslnbsmrv BTSG04 bende zayıf minyon bir insanım babası da zayıf ama uzun boylu, herhalde bizim yavrucak da öyle olacak 😏 Allaha şükür sağlık sorunu yok dedi insan rahatlamak istiyor ama yetemiyor muyum diye aklına da takılıyor 😐
DemetBeril Bende de aynı problem oldu bir sonraki hafta kontrole gittiğimde 400 grdan fazla almıştı canm , ultrason makinasından dolayı oluyor bende stres yapmıştım ama buradan biri kontrol süresi kısa olunca makina dogru ölçmüyor demişti dogru da demiş
arslnbsmrv DemetBeril belki de olabilir doktor da ultrasonda yanılma payı var dedi tabi inşallah sağlıkla zamanında dünyaya gelir 🙏
BTSG04 arslnbsmrv hiç öyle yetmiyormuyum diye düşünme sen bebeğin için elinden geleni yapıyorsun sağlıklı olsun yeterki kendini üzme sakın 🌸
BTSG04 arslnbsmrv 2 gün önce nat de sancı çıktı doktor artık başlar dedi yalancı sancılar. Aslında iyiyim ama bugün bir ara otururken vajinama öyle bi batma hissi olduki sandım çocuk çıkacak şimdi 😅 sende nasıl durumlar?
arslnbsmrv Bsmlh belimde ağırmaya başlayınca doğum yaklaştı gibi hissettim o yüzden biraz daha toplanmasını istedim tabi gelişim geriliği gibi birşey demedi sanırım dediğiniz gibi minyon bir bebek olacak bende öyleyim 🙈
arslnbsmrv Siboli sanırım bir kısma 34+2 dedi orda bir gerilik var ama belirtmedi gelişme geriliği var diye
Bsmlh arslnbsmrv tabıkı hiç etkilenmeyin kılodan inşallah zamanında saglıklı kavuşun gerısı inanın hemen degısıyor benım ilk bebegım 1500 1920 bana verdıler küvezde gören neler soyledı ama 4 ay sonra aynı hopp topladı
arslnbsmrv Bsmlh maşallah nazar değmesin 🧿 inşallah benim yavrumda zamanında sağlıkla gelir ilk gebeliğim olduğu için aşırı heyecanlıyım🙏
arslnbsmrv ikiponcik_annesi çok iyi anlıyorum sizi 😏 muz ceviz yumurta kaşar yemekten bir hal oldum ama kısa zamanda etki etmedi belki uzun vadede doğuma kadar etkiler diye teselli olayım, ben bir haftada bir kilo aldım o da cabası 🙄
Dilaam ikiponcik_annesi yani simdiden buna bu kadar takiliyorsaniz doğunca etraftaki tepkilere daha çok takilirsiniz çünkü insanlar 4 kilonun altında bebek görünce ay ne küçük ay ne zayıf diyor eğer sağlığı yerindeyse zayıf olması sizi hiç etkilememesi simdiden uzulmemeyi kendinize anlatin
Bsmlh ikiponcik_annesi birde bunu deneyin ev yoğurdu içine yulaf ince öğütülmüş 10 çiğ badem yanına meyve ara öğün gibi bunlarıda yapın🤲
ikiponcik_annesi arslnbsmrv 3 ana öğün 3 ara öğün şeklinde yapıyorum inanırmısın bazen canım istemese bile sırf biraz bebişe yarasın diye zorla yiyorum ama genetik demek ki olmuyo
ikiponcik_annesi arslnbsmrv 35 haftalığm en son bu pazartesi ishal şikayetim gecmiyo diye kontrole gittim kilosu 2300 dü biraz takip edelim seni dedi bakalım inşallah düzelir kızımda 2900 doğdu en azından onun kilosuna gelse yeterdi
arslnbsmrv ikiponcik_annesi gerçekten öyle insan onun için ne yapabilirim yetemiyor muyum diye düşünmeden edemiyor bu kötü birşey değil tabi onu düşünüyoruz 😏 Umarım zamanlarını beklerler ve doğana kadar toparlanırlar