Denizyildizii Minikannee1 benim bulantım daha bitmedi 😞 cinsiyet merakı bendede var ama bayramdan sonra öğrenicez artık daha çok var😣
Kykcirem Minikannee1 Canım doktorum bana 11+5 iken tahmin etti erkek olacağını ama tabiki olasılık değişebilir de🤷♀️👼
svserzrm Minikannee1 11+0 bulantı yok ama iştahsızlık var bende de cinsiyet için ben de meraktayim 10 gün sonra randevum var :)
Minikannee1 Kykcirem 15. Haftada gidicem canım oğlumda ilk kız dedi doktorum sonra 16 haftada erkek dedi bu sefer geç gidicem 😂
GulcanDongel Merhaba canım, bende tam 11+0 haftalığım, yarın gideceğim inşallah ense kalınlığına bakıcak, inşallah tahmin de bulunur 🥰
GulcanDongel svserzrm ne güzel haftalarımız aynı😊 ben yarın gideceğim ama ense kalınlığına bakıcak, inşallah tahmin de bulunur.
Minikannee1 svserzrm ay hadi hayırlısı olsun ben de yemek yemeden hiç aklıma gelmiyor ama bir bebek olduğu için mecbur yiyorum
svserzrm GulcanDongel ense kalınlığı için perinatolijiye mi gideceksiniz normal kaidn doğum doktorunuza mi? Bu arada adet teriyime göre aslında daha küçük olmalı ama ultrasondaki değer önemli dedi doktor ultrasona göre 11+0 :)
GulcanDongel svserzrm kendi doktorum bakacak canım, belki cinsiyet tahmini yapar, benim de şuan 5 gün geriden geliyo. Son adet 30 ocak,ama 5 şubat görünüyor
GulcanDongel Minikannee1 ben gitmek istiyorum ikizlerimin birini kaybettiğim için her hafta görmek istiyorum bişey olur korkusuyla yaşıyorum 😔
Gulsah94 Minikannee1 11+2 yim ✋🏻 Hiç bulantım olmadı elhamdülillah kalça ağrım başladı ve uykuluyum ❤️
Minikannee1 Gulsah94 ay bende çok uykuluyum ama kalça agrım yok 1 kere oldu oğlumda bacak afrika yaşamıştım adım bilr atamıyordum korktum aynı olur diye ama hemen geçti inşallah seninde gever 😊
Minikannee1 GulcanDongel Allah saglikla kucağına almayı nasip etsin canım benim inşllah birşey olmayacak dua edelim birşey olmasın 🤲😊
vitruvius Ben de 11+1 oldum bugün ❤️ belirti kalmadı bende de. Zaten mide bulantısı yoktu. Göğüs şişliklerim de gitti, acı falan yok. Cumartesi randevum var sabırsızlıkla bekliyorum