Melisacaaglar 24 haftalık hamileyim erken doğum riskim olduğu için progestan iğne ve kapsül kullanıyorum ne zaman kullansam kötü kokulu sarı akıntım oluyor normal mı ? Daha yeni serklaj oldum enfeksiyon kapmayayım diye antibiyotik falan kullanıyorum