Ozge890 bneşmde ilk tecrübem ama 0-3 ay cok fala bişey almadım izlediğim bütün videolar sadece 20 gün en fazla o da giyilebileceğini söylüyor. 3-6 ay 1.5 ay falan giyiliyormus bende genelde 6-9 ay ve üzeri alıyorum. Agustos sonu Eylül başı dogum olacagı için yazlık almıyorum 2 yaş v e üzerini kışlık alıyorum yazı kışı hesaplayarak hareket ediyorum acıkcası ve genelde büyük alıyorum ki giydirebileyim kalmasın kıyafetler diye 🤭 ateş ölçer bakım seti kesinlikle unutulmamalı.