Esramine 37+1 günlük olduk. Bu uyku nereye gidiyor anlamıyorum. Son dönemde herkes uyuyamamaktan şikayetçi ben aşırı uyumaktan gözümü açamıyorum acaba neden böyle olan varmı başka 🤔
Meryemaskerden Esramine bende oyleydimdd vitmainlerim çok aşırı düşmüş ondanmış cnm tahlilerine bakilmadiysa bi baktir derim
Kuzusunannesi Esramine gece uyku yok dönemiyorum diye. Gündüz akşama kadar gözüm kapalı yatıyorum uykudan alamıyorum kendimi ya
Babies16 Esramine kansizlik varmi bende oyleyim.dun kan verdim 5.8 cikti daha 24 haftalik hamileyim.kan takilcak mesef dr ayakta durabilmeme bile sasirdi Yastiktan ayril.ak istemiyrm resmen surekli gozlerm aciyor uykusuzluktan
nesly Bende öyleyim ama değerlerim normal çıktı son zamanlarda ağırlık mı çöküyor acaba gece 10 da yatıyorum sabah uyanıp öğlen bi 3 saat daha yatıyorum 😃
Meryemaskerden Esramine olabilir cnm benim de d vitaminim ciddi derecede düşmüştü bende oyleydim o zaman uyandim kahvalti yaptm ya hemen geri uyuyasik geliyordu
Esramine Babies16 benim ki o kdr düşük değil Allah şifa versin 🤗 37.haftanın içindeyim bende en başlarda da çok uyudum şimdi son haftalara geldim yine öyleyim 😴