Pemberuyalar her gebelik kendine has bence kuzum ilk gebeliğimde hic bulantim tiksinmem agrim sizim olmadi., İkincisinde arada bir bulantim oldu genel anlamda iyiydi , üçüncüsü aman allahim ölüyorum sandim artik mide bulantisindan su bile icemez durumdaydim bogazlarim yara olmustu kusmaktan herseyden tiksinmistim evden bile aglardim hüngür hüngür su bile icsem geri cikartiyorum diye 9. Haftada 12 kilo kaybetmistim o denli yani .. suan dördüncüye hamileyim 12 haftalik olduk kuzum benim hic üzmedi beni ne tiksinti ne bulanti cok sukur diyecegim ilki zor gecti digerleri iyi gecer diye birsey yok bünyeylede alakali degil hepsinede 56 kiloyla hamile kaldim sıska biseyim 😁 her bebek farkli … Edindiğim tecrübe bu :)