Akskskdkd Bende testle takip ettim koyuluğu sonradan kan verdim. Yarın test yap ama hepsi aynı marka olsun iki üç gün takip edip sonradan kan vermeni öneririm bana var gibi göründü çünkü benimkilerde böyle silikti
Ezgi1990 Akskskdkd benim bu marka yaptım silik çıktı başka markada yaptım onda negatif çıktı. Acaba hangisi bozuk ?
Umutluanneee48 Ezgi1990 canım bence hamilesin çünkü idrarda beta aşılamadan dolayı etkisini kaybetmiş bu silik çıkan gebelikten kaynaklı. idrar testi.ile uğraşma yarın git kan ver. en azindan emin olursun. hadi hayırlı olsun taze anne 🤗
Selinbati Ezgi1990 silik çıkmış canım bence hamilesin Bende hamileligimi ilk böyle silik çizgiyle öğrenmiştim şuan 13+3 haftalığız🥰
Ezgi1990 Annesininkuzusu01 başka bi marka testler yaptım o negatif çıktı maalesef. Hangisine inanıcsgımı şaşırdım 🤷🏻♀️