Mervekaynak Merhaba hanımlar bugün sabahtan şeker aleti ile şeker ölçümü yapıyorum Açlık 77 Tokluk 1. Saat 103 Tokluk 2. Saat 152 geldi sizce nasıl gebelik şekeri ile ilgisi olan anne adayları yorumlayabilir misiniz
aslannaz21 Mervekaynak 2.saatin dusuk olmasi gerek canm neden yuksek cikti benimde aclik 89 tokluk 125 cikti ben 2.saati ölcmuyorm
plakayerli Mervekaynak ikinci saatin birinci saatten yüksek olması nasıl mümkün olabilir ki kanınız kendi kendine şeker mi üretti. Ya da testte bi hata mı oldu acaba
Mervekaynak Mavi34 hicbisey yemedim sadece su içtim o 1 saat içinde bende anlamıyorum neden böyle oluyor kahvaltıda yediğim de peynir zeytin yumurta bir dilim de ekmek
Mavi34 Mervekaynak insulin kullanıyorsanız dou yeterli değildir 2 ünite daha arttırıp deneyin o zaman tam normal çıkar muhtemelen
alpinannesiii Mervekaynak aletinizin markası ne . Malesef bende aletlere güvenmiyotum değiştirdim cihazımı
Mervekaynak damlaaltinay evet ama bir dilim çok değil onu da doymak için yiyorum ya hepten aç kalixam yoksa 🙄
Gmzcnrgzl Mervekaynak eğer karbonhidrat yediyseniz 2.saat yükselmiş olabilir sanırım kana karışması daha uzun sürüyor en azından bende öyle oluyor
damlaaltinay Mervekaynak yeme sakın bir daha 🤦♀️ Ben beyaz ekmek değil 1 dilim Çavdarlı ekmek yemiştim fırından alıp mecburiyetten. 110 çıkan çekerim o gün 148 çıktı. Şokta uno tam buğdaylı ekmek var, onu al, şekerini çok düşürecektir.
Mervekaynak damlaaltinay ay ben hep aç geziyorum ama ya 🙄🙄🙄🙄 böyle ne ben vitamin alırım ne bebek sürekli halsizim
alpinannesiii damlaaltinay aynı ben 🤣🤣karbon hidratı az alıncada idrarda keton çıkıyor malesef artık diyetisyenimle çözümü bulgur ve çorbayı arttırmakta ekmeği iyicr azaltmakta bulduk. Şokun ekmeği gerçekten iyi
Sermec27 Mervekaynak bebek alıyor canım bak 9 haftadır diyet yapıyorum günlük 1 dilim tam bugday ekmeği yiyorum sadece 9 haftadır hiç kılo almadım ama oğlum haftasıyla uyumlu gidiyor bende diyet yaparsam bebek kılo almaz sandım ama öyle olmuyormuş 🥰
damlaaltinay Mervekaynak yeni mi başladın kuzum yeni başladıysan 15 güne alışırsın, bende öyle düşünmüştüm ama maşallah kilo alıyorlar 😂😂 sabah 1 dilim öğle 2 dilim akşam 1 dilim yiyebilirsin dediğim ekmekten