Kuben Canım benim de 14. haftadan sonra özellikle cilt tonumun eşitliği gitti, her taraftan sivilce çıktı ve vücudum kupkuruyken cildim inanılmaz yağlandı 😅 Ha zaten öyle kusursuz bir cildim yok ama daha da beter oldu, insan aynaya baktığında kendisini güzel görmek istiyor ama bazen de çok güzel uyanıyorum mesela. Günden güne değişiyor bence 😇 Moral bozma, doğuma kadar sabır 😙