cinderella Kızlar adet tarihim 14 aralık bugün uygulamaya göre 27. Haftaya girdik ama doktora kontrole gittiğimde 25 haftalık 900 gr dedi sizce neden böyle söyledi bebeğimin gelişimi de iyiymiş o zaman 27 HAFTALIK mı yoksa 25 HAFTALIK mı oluyoruz ???
serenea cinderella benimde 16 aralık canım, gecen hafta kontrole gittiğimde 830 gr dı bebiş, yani hemen hemen aynıdır şuan seninkiyle, kilo olarak normal yani kafana takma gelişimi de normal dediyse sorun yoktur merak etme 😘
tomurcukannesi cinderella canım benim son adet tarihim 30 aralık. Şuan 24+5 im yani 25. Haftadayım. Sen 27 haftalık olmalısın.. belki geriden geliyodur gelişimi. Ben ultrasonda da aynı çıkıyorum çünkü
deletedmom204 cinderella bendede senin gibi cikiyordu simdi tam gunune oturdu icin rahat etsiin duzeliyor sonra 😂😂
cinderella tomurcukannesi normalde bendede aynı çıkıyordu hatta şeker yüklemesini fln 20 gün önce yaptırdı doktorum