Selin-28 28.haftadayım kızlar, kan değerlerim biraz düşük çıktı bu sefer hem kanım hem Demir hem de b12.. doktorum dodex iğne yaptırmamı söyledi b12 için..kullanan var mı değerlerde oynama yapıyor mu
Burcuckmk Selin-28 dodex zarari degil yarari olan bir igne canim düşükse degerlerin vurdur işe yarıyor
Hafise Selin-28 ben kullanıyorum hala 2 günde bir yaptırdım bir paket öyle bitti . Şimdi haftada bir kullandım bir pakette öyle bitti . Doktorum gene bir paket yazdu ayda bir yaptır dedi demekki işe yaramış tam bilmiyorum
Maria9 Bende 28 deyim yeni talil verdim bekliyorum bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum ama yaptırın dediyse yaptırın hiçbirimiz doktordan iyi bilemeyiz gerek görmüş ki söylemiş 🙏☺️
Selin-28 Maria9 kesinlikle yaptırıcam tabiki doktorumuzdan iyi bilemeyiz öyle uygun gördü değerlere göre, inş iyi gelir sonuçlarınız