Defne28 birkaç günlük hareket azlığı belki normaldir. Benimde o haftalsrda genelde doktor dan geldiğim gün o şekilde azalma oluyordu, öncesinde çıldırmış gibi hareket ederdi yerinde durmazdı. Yoruluyordur belki, ben o sekildendusunuyordum artık. Bebegin yeri de daralıyor olabilir, o şekilde yorumlar okumuştum. Siz yine de takip edin yatın solunuza. Mühim bir durum değil-dir ama bence