Herkese merhaba, benim temmuz ya da Aralık ayında muhtemelen kpss ile atanmam olacak Allah nasip ederse. Doğumum da kısmetse Ağustos ayında görünüyor. Bu durumda atama olursa izin konusu nasıl oluyor bilen var mı acaba🤔 doğum izni dışında aday memurken ücretsiz izin hakkım oluyor mu? Şimdiden kafama takıldı bilenler yardımcı olursa sevinirim 🤗