Kızlar 37+2 yim şu anda devlette bi hekime gittim bebeğimin kafasını 4 hafta ileri buldu kilosunu da 3200 demişti korktuk hemen özele geçtik ordaki hekimde sadece kafa deil vücut olarak da iri bebek bu genel olarak 40 hafta uyumlu dedi kiloya da 3750 dedi bu zamana kadar da hiç böyle irilik konuşulmamıştı 1 hafta önce 3000 kilo demişti nasıl 1 hfta da 750 gr alabilir ki kime inanayım bilemedik başına gelen var mı