bebissveannesi Eyyemus_42 ben Eylül ya da Ela diyorum eşim Ezgi ya da Bilge dedi bakalım hangisi olacak ☺️
Sibelbekler Eyyemus_42 Kızım olacak inşallah ismini öykü düşünüyorum, çünkü tüp bebekle gelen mucizem olduğu için ikimizinde bir öyküsü var 🧿