Nureda28 ben 3 sene önce doğum yaptım bayramın 2. Günüydü her hamilenin de benle aynı doğuracağı tutmuş gibi 😔😅🙈 yoğunluk vardı baya 2 kişilik odayı anca bulabildiler oda arkadaşım suriyeliydi hastaneden çıkana kadar bebeğini bile hiç görmedim ama keşke tek oda denk gelseydi Bi sürü sıkıntı yaşadım yanımda kayınvalidem kaldı tam bebeği emzireceğim zaman pat kadının kocası dalıyodu içeri tesettürlüyüm rahat yatmak hareket etmek istersen bu konuda da sıkıntı yaşadım uyumak isterken Bi anda anlamadığım dilde yanındakini umursamadan konuştular hep en son sinirlendim biraz sessiz olur musunuz diye bağırdım Allah tan biri Türkçe biliyodu kestiler seslerini inşallah bu sefer tek denk gelir benim eşim bile her zaman gelemedi başka kadın da var rahatsız olur diye