Zhrblt uni baby yenidoğan serisini aldım. Hatta 18 paket stok yaptık. Biraz pahalı evet ama etrafımda o kadar çok kullanan ve memnun kalan var ki memnun kalacağımızı düşünüyorum. Kokusuz, yumuşacık ve asla sulu sulu değil. Ama bütçemizi alar derseniz sleepy yenidoğan da çok güzel, ama bence yenidoğan serisinden alın derim 🤗