Merhaba Kızlar 37 haftalık hamileyim son bir kaç gündür belim de adet ağrısı gibi ağrılar hissediyordum bugün o Ağrı’yla beraber sağ kaşığımda yine adet sancısı gibi bir yokluyor . Çok şiddetli değil ama doğum belirtisi olabilir mi merak ettim ilk bebeğim bilgim yok malesef