Mervekklkdmn Günaydın herkese dün bugün doğuracağım gibi hissediyorum diye post açmıştım tabi ki doğuramadım sancim bile çıkmadı çok heves etmiştim oysaki😂 38+4 olduk 9 ayı geride bırakıyoruz kaldı ki bize 10 gün. Gerci doktor 40+6 ya kadar bekleriz dedi bakalım ne zaman gelmeye niyetlenicek🤷♀️ siz de durumlar nedir doğuma hazır mısınız 🤗
Fulyaa29 Mervekklkdmn bugün 37 olduk bebek ters oldugu icin mecbur sezeryan olcam 6 mayısa gun verdi heyecan stres tavan yapmaya başladı. Hepimiz sağlıcakla evlatlarimizi kucaklarımiza alalim
Mavis06 Mervekklkdmn benim de son 12 gün ama ne sancı ne nişan ne su hiçbirşey yok sadece çok ağırlaştım ve belim ağrıyor. Dün kontrolüm vardı doktor bebek yukarda kanala inmemiş sen yakında bekleme doğumu dedi ben tamamen kestim umudumu kesin 40+6 ya kadar bekleyip suni ile doğum yapcam. Keşke o kadar beklemede de gelse
Seroy Mervekklkdmn tam 30 günümüz kaldı bizimde. heyecan dorukta 2. Çocuk ama ilk gibi heyecan korku panik stres hepsi var . Allah sağ sağlim kucağımıza almak nasip etsin inşallah 🙏🏻
Busratlv98 Canımmm Allah yar ve yardımcın olsun. Ben 40+6 da nişan ve suyumun gelmesinin ardından sancım olmadı. Suni sancıyla doğum yaptım. Sağlıcakla kucağına almak nasip olsun inşallah ❤️
Mervekklkdmn Busratlv98 âmin canım suni sanci nasil bir şey adet sancisina gore değerlendirirsek kaç katı. En çokta bu sancı olayını merak ediyorum ve korkuyorum
Busratlv98 Mervekklkdmn Serumla veriliyor,kademe kademe artırıyor ebe önce çok hafif kasık ağrısı gibi sonra baya şiddetli benim acı eşiğim düşük bana ağır geldi 🥺
kubra_karatekin Mervekklkdmn ben hissetmiyorum ama sancılarım ntsde çok fazla çıkıyor 2 cm açıklıkta var doktor ya kanama olmasını ya da suyun gelmesini bekle dedi sende varmı sancı canım
Mervekklkdmn Fulyaa29 tarihi belli oluyor ya sezeryan bu yüzden bana çok cazip geliyor. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Mervekklkdmn Mavis06 ben de aynı durumdayım hiçbir belirti yok böyle giderse suni sancıya kalicaz ondan da biraz korkuyorum açıkçası
Busratlv98 Mom81 Evet açıklığa baktılar bi kaç saat kontrol ettiler sancım gelecek mi açıklığım artacak mı diye ama sancım gelmedi açıklığım olmadı öyle olunca da suni sancı verdiler
Mervekklkdmn kubra_karatekin benim geçen haftaki kontrolumde sanci cıktı açıklık yoktu dün de kontrolüm vardı sanci felan çıkmadı ama ben regl olacak gibi sanci hissediyorum
kubra_karatekin Mervekklkdmn valla ben gittiğim hastaneden memnunda kalmadım dün bende hastaneye gittim işte bi önceki gün nişanım gelmişti sancılarımda vardı kontrol ettiler ntsye bağladılar Baya sancı olduğu halde açıklık olduğu halde eve gönderdiler canım çok sıkıldı
Mervekklkdmn kubra_karatekin daha iyi değil mi aslında sancinizi evde çekip gidersiniz hastanede daha zor olabilirdi
NazKaya06 38+5 her an gelmesini bekliyorum, acaba bugün doğurur muyum ki diye düşünerek geçiyor günlerim. :) Doktor 40 haftayı doldururuz o zamana kadar gelmezse suni sancı ile doğumu yaptırırım dedi.. bakalım hayırlısı :)