Arkadaslar bebegim 36+3 haftalık ama ne olduysa birden oldu 33 haftada kalmıs gelişim geriliği vardı cok sükür suan 2300 gr cıktı 1700 de kalmıs tı erken doğum riskim vardı bu güne kadar geldik ama smdi de kalp ritmi bozuk ve oda kalp sag kapakçığında acıklık yapmış hafif yetersizlik var dedi doktor aort damarında da hafif daralma var doğunca belki düzelir veya müdahale gerekir dedi korkuyorum lütfen dua edin bizim için 😑