Gupssse evet zaten olmayı düşünüyordum artık kesin kararım. 3. Ay dolduktan sonra olacağım biyolog kuzenim var aşının ölü bir aşı olduğunu bebeğe direkt bir zarar vermeyeceğini söyledi. Tetenoz aşısı gibi düşün oda ölü bir aşı bebeğe zarar veriyor mu dedi. Ve aşıyı olan ve bebeğini kaybetmeyen hatta antikorlu bebek doğuran insanlar var özellikle yurt dışında 20 binden fazla hamile kadın aşılanmış Allah’ın izniyle bize de bişey olmaz diye düşünüyorum ülkemizde de var antikorlu doğan bebek