minikprensesimbenim Çeyrek alıcaktım da 788 olmuş alınır mı bekleyi mi ama düşse bile evim uzak diye gidip almam da zor olur bilemedim
Yaagmurr minikprensesimbenim ben biraz bekleyin derim bende alıcaktım bebeğim var diye bir türlü çıkamadım şimdi yükselmiş iyice beklicem yani belki düşerse diye zarar etmeyelim 💁🏻♀️😂
minikprensesimbenim Yaagmurr ya bugün mecburi çıktım onun dışında pandemi de dışarı çıkmamaya çalışıyorum dedim hazır dışarıdayken alayım
Zeliiiss minikprensesimbenim dusmicek artmaya devam edecek. Çin büyük bir altın rezervi için yer ayırıyor. Ülkede de altın fiyatı artıyor eğer alırlarsa bizden karlı satış için en uygun bu şekilde anlatabildim kusura bakmayın birazdaha farklı tabirleri var tabi. Bende bozup araba alıcam o yüzden bekliyorum artacağına eminim