Yani ombre dediğimiz şey saç uçlarına yapılmıyor mu diple temas etmiyor neden riskli oluyor onu anlayamıyorum? Dip boyama içinde benimde aşırı Beyazım var çok çirkin duruyor doktorum 4 ayı bekle ve organik boyayla tamamen deriye temas etmeden boyat dedi