Hanımlar merhaba 29+4 haftalık hamileyim . Gebelik şekerim var düşmediği için insüline başladık ricam şu tecrübeli anneler sabah kalktığımda açlık şekerim 120den aşapı çıkmıyor düşük çıkması için ne yapmalıyım artık çok üzülüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim 😌