Bayburtlugelin Bugün kontrolümüz vardı 18 haftalığız ama bebişin bacakları sıkı sıkıya kapalıydı ne kadar uğraştıysa açmadı siz ne zanm ögrendiniz
Huzurmelegim_28 Bayburtlugelin benimkide kendi göstermwdi bi türlü ama en sonunda dün akşam detaylıda kızımız olduğunu öğrendikk ama baya uğraştırdı bacakları kapamış topuklada kapamış bizim kız pek edepli çıktı🌸🌸👼👼 tam olarak 23+4 de öğrendikk
Deletedmom23234 Bayburtlugelin Bizde 20 haftalığız 🦋 ama hala cinsiyeti bilmiyorummm 😔 bazıları 10. Haftada bile öğreniyor ne güzel 🙈
Nureda28 Bayburtlugelin bana da 11.haftada erkek demişlerdi 25.haftadayım kızım olcak detaylıya dün girdim o da kız deyince inandm😀
Aylin-2015 Bayburtlugelin ben bir iki gün önce öyrendim.14+5 haftalik Bacaklarini öyle açtiki maşallah anlamak zor olmadi Kiz bebekler nazli oluyor🥰
Kubraylmz0 Bende 18 inde öğrendim net birde detaylıda gördüm oğlumu 😃 kimileri çok erken öğreniyor şaşırıyorum
iremk Kubraylmz0 pozisyon uygunsa detaylı da kesin gözükür mü bilginiz var mı duyduğum kadarıyla detaylıda genitali de inceledikleri için cinsiyet kesinleşiyormuş öyle mi acaba
yldz_10 Kubraylmz0 ben de 18 de öğrendim net olarak da detaylıda kesinleşti oğlum herkes erken öğreniyor ben de anlamış değilim ☺️
Bayburtlugelin Huzurmelegim_28 ya o kadar merak ediyorum ki bir oğlum var bir dr kızım olsun istiyorum oglumda 16. Haftada kesin erkek olarak görmüştük açıktı bacakları ama bu sefer 16. Haftamdada gittigimizde bacakları kapalıydı diyorlar bacakları kapalıysa kızdır ama net duymadıktan sonra emin olamıyorum
Sibel3858 Arkadaşlar ben ilk gebeligimde oğlumu 12 haftalıkken kızımı 11 haftalıkken öğrendim bunda ne zaman öğrenirim bilmiyorum 😊
Merbube Biz de 12. Haftadayız. Doktor detaylı ultrasonla bakıp %95 erkek dedi. Böyle olup değişen var mı acaba yani emin olmayalım mı 🙈
Yasemin2626 Merbube Merbube benim de doktorum 12. Haftada erkeğe benziyor dedi. Eşimde bir heves oğlum olucak diye tüm sülaleye anons etti 😅😅 bakalım inşallah değişmez 😂
Burcunur__ Bayburtlugelin 19 haftalığız hala cinsiyeti öğrenemedik 26 nisanda kontrolümüz var inşallah gösterir 😂😂🍫🍫
Fatos_teke46 Bayburtlugelin bizde 18+4′uz bebisimiz gösteriyor kendini ama doktor demiyor 20.haftayi bekleyelim diyor 😁😂