Hmdsena2019 canım sonucu hatırlamıyorum ama demek ki normaldi. Hatta pzar günleri hastane kapalı oluyo ya, ctesi yapsak erken, ptesi olsa geç, sizin için pazar günü açıcaz dedi. Gerçi bu yumurta toplamaydı pardon 🙈 ertesi gün haber verildi 7 yumurta oluşmuş, 5i olgun, 4ü döllenmiş. Riske atmamak için de onayımızla birlikte 2 tane transfer edelim dedi. Tazeydi, çok şükür ilkinde teki tuttu 🤲