Kızlar hamile kalabiliyorum çok şükür yanı şimdiye kadar kalabildim 2 gün önce kurtaj oldum. 4 gebelik kaybım var toplamda bende sadece pıhtılaşma çıktı eşimin spermde bi sorunu yoktu . Kan sulandırıcı ignemi hep kullandım ama kalp atışı gene durdu 7+3 e geldi mi gidiyor bebekler . Bu sefer genetiğe gönderdik bebeği sonuç 1,5 ay sonra cikicak genetikteki doktor tüp bebek denenebilir bence dedi ama böyle tekrarlayan kayıpları olup tüp bebek yaptıran var mi ? Nasıl ilerledi süreç ne kadara maloldu biliyorum maddi manevi zor bi süreç ama galiba sonum buna doğru gidiyor