Boldi açılmanıza bağlı 4-5 cm olmadan epidurali takmıyolar eğer açılmanız olmazsa 5 cm e kadar da sancı çekersiniz ama çok fazlada örneği var bi gittim hastaneye açılmışım zaten diyen
hepsinden önce biliyorum çok zor ama sürece kendinizi bırakın benim kızımın kalbinde sıkıntı vardı o yüzden doktorumuz çok fazla bekletmek istemiyodu sezeryan tarihini verdi ama kızım o tarihten 3 gün önce normal doğumla dünyaya geldi normal doğum kolay diyemem siz şuanda doğum sırasında çekeceğiniz sancıyı düşünüyosunuz ama doğumdan sonrada sıkıntılar yaşıyosunuz bazıları daha az bazıları daha çok ama emin olduğum bişey var normal doğumdan en fazla bir hafta sonra ki bu bende öyle oldu hiç birşeyiniz kalmıyo