Arkadaşlar doktor artan mide bulantılarım için Prilam dr vermişti. 2 gündür kullanıyorum ama gece içtiğim gibi çıkarmaya başladım çok etkisini göremedim. Dün gecede içtim ama yine aynısı oldu sabaha kadar 3 kez cıkardım. Az önce doktora basvurdum Zofran verdi. Ama araştırdım kanser tedavisi gören hastalarda kullanılıyormuş çok da iyi şeyler okumadım ne yapmalıyım. 10. Haftadayım şu kritik dönemde ben de ağır ilaçlar kullanmak istemem elbet ama kilo veriyorum ve yeterli beslenemiyorum. Kusmaktan halim kalmadı. Aranızda Zofran kullanan ve bu konuda fikri olan var mı?