bebisim-_00 İşin aslı, bir seferde bir şey olmaz diye bir şey yok. Çiğ ürünlerin zararı vücutta birikerek olmuyor.(Katkı maddelerinden bahsetmiyorum. Toxoplazma riskinden bahsediyorum.) O an yediğiniz her neyse, onda zararlı bir şey varsa vardır, yoksa yoktur. Yani şans. Kızıma hamileyken bilmeden aylarca taze peynir yemiştim. Taze peynirin salamura olmadan veya kaynatılmadan yenmemesi gerektiğini bilmiyordum. Çok şükür bir şey olmadı. Sizde de bir şeycik olmaz diye umuyorum.🙏🏻☺️