Merhabalar ikinci bebeğim doğduğunda oğlum tam 2 yaşında olacak. Su an kabin tipi bebek arabası kullaniyorum rahatlığına portatif olmasına tek elle açılıp kapanmasına çok alıştım açıkçası ikiz bebek arabaları çok hantal geliyor gözüme. çocukları arasında az yaş olanlar hangi arabayı kullanıyor? Ya da arabanın arkasına takılan scooter gibi şeylerden mi alsam dedim.
Ya da ilk zamanları bir şekilde atlattiktan sonra direkt ikiz baston pusete mi geçmek daha mantıklı?
Önerilerinizi bekliyorum 🥰🥰