Nry0682 canım bende ruyamda doktorumu gördüm bana 3 kere ismimle hitap edip oglun olacak dedi o ara uyanmısımm doktoruma soyledim bugun guldu tabi 10+5 daha tahminde bulunamadı ama dalga gecti benle ogluna iyi bak diye haftaya ikili test icin gidicem belki bsey cıkar ruyalarımda hep erkek bebege dair seyler goruyorum bakalm benmkide ckıcakmı🥰 farketmez benm icin saglklı olsunda ne olursa olsun 🤲🤲