ZumrutHanim merhaba 8 haftalik hamileyim dusuk onleyici tedavide progestana baslamistik o gunden beri sari akintim var. sizde de oluyor mu
melegim_ve_ben ZumrutHanim Dr uma sarı akıntım oluyor dediğimde kaşıntı, kötü koku,yanma var mı diye sordu.Yok dedim.O zaman normal demişti.
ZumrutHanim Suheyla06 bazen de cok hafif kasinti oluyor ama fitil koyuyorum her aksam ondan mi acaba bilemiyorum
Suheyla06 ZumrutHanim fitil rengini biraz etkiliyor ama inanın gebelik süresince akıntıyı çok yaşadım yaşıyorumda ayda bir kere neredeyse vajinal kültür veriyorum neden bu kadar akıntı yaşıyorum diye ama bir şey çıkmıyor çok şükür
Suheyla06 ZumrutHanim kaşıntım yanmam olmuyor sadece kasık ağrım ve akıntım çok oluyor doktorumda alıştı artık hep aynı şikayet çünkü 😂 onlar enfeksiyon belirtisi
ZumrutHanim melegim_ve_ben kasinti cok nadir haftada 1 cok hafif. mantar kasintisini biliyorum bu oyle degil. yanma da surekli fitil koyuyorum oraya aciyor artik hergun hergun doktor muayene etti bakti bunda bisey yok dedi iste icim rahat etmiyor sorayim dedim
melegim_ve_ben ZumrutHanim dr muayene ettiyse en iyi o bilir bir sey yok dediyse hala tereddüt etmeyin