Dudu-Derya uzucu bi durum ya, bende oyleyim,hatta karnim buyucekte nefes alamicam felan diye dusununce panik oluyorum,bide malum simdi kalp 2 kat kan pompalarken arada carpinti yapiyo,ondan bile korkuyorum.normal dogum yapamam,Allahin izniyle sezeryan olmak zorundayim. Iyi ki karnim 18 haftaya gore kucuk, son aylarda da boyle ufak kalmaya devam ederse iyi hissedicem 😔 Coronadan sonra psikolojimiz bozuldu iyice, her carpintiya,her nefes daralisina kilitlenmekten paranoyak haldeyim.