Hatice1803 evet cnm solda duruyor benimde ilk . Tabiki kızı erkeği yok ama insan elinde olmadan merak ediyor bende çok merak ediyorum benim ultrason kağıtlarım hep sağ tarafta belirgin duruyor oysa kız hissediyorum ☺️😀 dediğim gibi %100 sonuç değildir yönü ama ortalama %80 denk gelmisimdir en doğrusunu Allah bilir sabrederiz fazlada bi zaman kalmadı zaten cinsiyet öğrenmeye 🥳