Günaydın kızlar. Geçen yıla kadar sürekli evde kefir mayalar içerdim. Şimdi doğal kefir mayası bulamadım. Marketler de kefir görüyorum sadesini daha önce almıştım içemedim tadı güzel gelmedi. Meyveli olanlar nasıl? Bebek için faydalı kilo aldırır diyorlar bu doğru mu? Meyveli önerirseniz neyli almalı