Kimkibu mama koyarsanız sütüm gelmez diye kendinizi şartlamış oluyorsunuz. Süt gelmeme gibi bir durum yok. Yanlış destek var, uğraşmak istemeyen sağlık çalışanı var, acemi anne var, zaten süt yok diyip emzirmemek var vs. Strese girdikçe ve anestezik ilaçlar nedeniyle sütün inişi gecikebiliyor bazen. İlk sütünüz bal kıvamında ve bebek ne kadar çok emerse o kadar çok gelecek merak etmeyin. 1 çay kaşığı bile bebeğin karnını doyumaya yeter şüpheniz olmasın.