Kızlar 37 haftalık gebeyim? Ve idrar yolu enfeksiyonu kapıldım dün akıntım oldu ve ben korkup nişan zannettim direk hastaneye gittik ve alttan muane ettiler açılmam var mı diye baktılar nts baglandm ama hersy normal çıktı. Sonra o akıntıyı kontrol etmek için test ettiler acaba nişan mı enfeksiyon mu diye? Ve enfeksiyon mus suan yine aynı akıntı oldu? Çok korkuyorum acaba Bi sorun olur mu?