asude456 adetim 1 hafta geçince kan testi yaptırdım hcg değerim 75 cıktı doktor değer çok düşük kimyasal olabilir dedi varmı böyle olan 😔
Happybaby53 asude456 Geç döllenme olabilir ama ilk HCG değerinin bir önemi yok, önemli olan ondan sonra ki değerlerin. Normal en az 2 kat artıyorsa sağlıklıdır 😊
melekanesi asude456 canım arkadaşımın da 19 çıkmıştı. Şimdi çok şükür sağlıklı bir kızı var. Doktor daha iyi bilir ama iki gün arayla kan ver bence. 2 katı artıyorsa sağlıklıdır inşallah.
Annesininkuzusu01 asude456 Bu yumurtlama gününe bağlı canım belki geç döllenme olabilir. Benim adetim 3 gün geciktiğinde 48 çıkmıştı. Önemli olan artış miktarının 2 günde bir 2 katı olması. Sonrası doktorda zaten keseyi görmek önemli
Nnuruss asude456 o zaman ben hiç heveslenmeyim dün test yaptırdım 18 çıktı 😔rabbim ol der olur sen hiç üzülme kafana takma
Elcnbykckr Nnuruss neden üzülüyorsun ki 20cıktı ilk sonra 105 oldu sonra 700oldu ama ilk 20cıktığında adetime 2/3gün vardı